Thursday, November 29, 2012

EpiSoD SaKiT KePaLa....

Entah Kenapa Sejak 2  menjak Ni kepalaku Asyik Sakit je...
Mengikut logik akal pemikiran aku mungkin di Sebabkan Beberapa perkara ni timbul :-
*
+
*


  1. Kurang Tidur @ Rehat - (Simanjeku dh semakin lewat tido)
  2. Banyak fikir - (Dah namenye 'woman' mesti la mcm2 nk fikir kann..)
  3. Penat - (Kerja, mengurus keluarga - mcm besar je keluarga :)
  4. Pemakanan - (Main bedal je ape yang ade)
  5. Masalah Air yang melanda sekarang ni - (Tadah air hujan, terpakse mandi air hujan - Adakah ini penyebabnye???
  6. Masalah kewangan - (Boleh juge diambil kira, terpkse tunggu gji bln12 uwaaaaaaa....)
  7. Masalah dgn en. Abg syg... - (Biase la- gaduh2 syg, cubit2 manje... nnti baik semule hehe...)
  8. ermmm... masalah yg remeh temeh.....

Asalnye nak EL je hari ni cz sperti biase loceng jam memekak jam 6pagi tuk mengejutkan si mate yg mcm dh kene gam ni.. bile bangun je rase mcm di hempap batu nautika beberapa kilo padu kat kepala aku ni...
Tak boleh nak bangun - lalu mengejutkan sang suria suami.
Aku meneruskan tido yg aku rase mcm di awang-awangan
*
seketika terjage dek kebingitan suara sang kecilku dari buaian membuatkn aku terkedu lalu bingkas bangun sewaktu jam menunjukkan 7.30pagi.
*
Hah mane hilangnye sakit kepala aku tadi..
Lalu dek kerana berkalibernye aku tentang kerja.. maka tak jadila peristiwa EL harini..
*
Maka bermule la dgn sepantas kilat gosok gigi, mandi yg tak brpa nk mandi, (Subuh tak sempat), capai baju yg mane ade, sarung tudung- Ok siap..
OPsss si jejaka chomel ibu ni mcmmn??... 
Darurat angkat je dgn taik mate, hingus meleleh ke rumah pengasuh
*
akhirnye sesampai di ofis jam 8.03am.
*
LEWAT yang tak disengajakan...
*
TaMaT

No comments:

Post a Comment