Wednesday, July 29, 2009

pengembaraan ke zoo melaka

sabtu lepas 25.07.2009 aku bersama tunang aku ke melaka, sptutnyo mggu ni aku n geng2 diva makmal bercuti ke PD tp d sbbkan kesulitan yg tak dpt di elakkan so plan 2 tak jd, dah tak jd ke PD aku plan tgk ternakan aku kat melaka tu, lamo bona dah aku tak jengok die owg tu hehehe.. erm besar pnjang dh haiwan2 tu.. tp sian la kat tunang aku, melayan karenah aku yg tah pape aritu.. merajuk yg tak hbs2.. abang.. sowiee tau.. dah pegi berdua je haruslah gambo2 pun org yg samo gak hehe..
posing bang... jgn tak posing..


ewah...ewah.. pic yg 1 tu ala2 aku merajuk la tu huhu.. :)


asalnye nak bwk adik2 aku & bakal adik ipar same tp die org de hal lain so berdua lebih baik la nmpaknyo..



pose punye pose... hah! amik kau cover kamera aku yg comel tu tercicir kat mn tah.. ntah2 org utan tu bg anak die main daa..





K la ternakanku sekelian... nnti2 tuan tanahmu ini akan dtg jenguk2 lg yo... hehhe.. n 4 u all geng2 diva, aku bkn tak nk dtg DD mlm 2 tp dah penat, lgpn aku kesian tgk abe usop aku duk melayan kerenah aku sepanjang aritu.. aku ni pun satu tah pape prangai tah.. tapi papepun aku dah minta maaf kat die dah.. hehehe lain kali wat lagi huhu.. :)




2 comments:

  1. ooooo g Melake..patut taknak dtg BBQ nite @ DD.....ade ko jumpe pakcik sedaro aku yg berbulu lobat tu???

    ReplyDelete
  2. ado aj, dio koba dio gindu kat ekau.. bilo ko nk jengok dio kat sanun.. bulu ea dah keriting tunggu ko dtg.. :)

    ReplyDelete