Tuesday, January 8, 2013

AzaM BerAzaM 2013

ApaKAh AzaM kite pada tahuN 2013 / 1434 H ini.....
*
boleh Di katEkan Sume org yg HiduP di Dunia iNi Ade Azam & cita2... betoL tak??
Aku juge tiDaK terkecuaLi nak gak BerkongSi ApaKaH Azam  & Cita2ku...
hArapan ku agar TercaPai Ape yg Telah Di renCanakan... Amin..
<__>

MemandanGkan tahun 2011 aku SArat MenGAndonGkan baby pertamaku & tahun 2012 anaK yg masiH keciL Agak membataskaN AktiViti & perJalanaNku... (bukan bermaksud aku tak melaksanakan ape2 tugasan cume agak keterbatasan :) )


Maka kedataNgan Tahun baRu ni aku mengharaPkan SeMuaNye berjaLan  dgn LancaR.. Moga di permudaHkan segala uRusan HiduPku.. Amin..

IniLah Antara peRkara Yang Ingin Aku laksaNakan pada tahun ini... SemoGa KaLian mendoakaN YAng TerbaiK utK akU.. dan SeMoga Allahswt.. sentiase berSame ku Amin...

1. Ingin Mencari Guru Agama (mengajarku dgn lebih mendalam tentang Agama) - 
    menghadiri kelas2 agama yg terbaik sekiranye ade berhampiran dgn kawasan yg 
    aku duduk
.

2. BeLajar MenJahit (tertangguh setelah sekian Lame)- dapat wat baju sdri pon di kire 
    syuKuR aLhamdulilah
3. BelaJAr  waT cupcake, Kek, @ Ape2 perkara yg berkaiTan Dgn SewaKtu Dgnnye... - 
    menghadiri KeLas @ belajar Dgn Org..


RAsenye cuKuP la utk TAhuN ini, 3 Perkara ni yg Akan aku buat.. 
Aku akn cube meMbiJakkan DiRi tuk  membahAgikan maSe MeLAksaNakN tUgAsaN iNi DisampiNG Keje HAkiki Yang TelaH sedia Ade menntiku :)

Same2LAh kite tgk Nanti  Ye hehe...

peaCe..

SaLaM...


No comments:

Post a Comment