Thursday, July 8, 2010

PERKAHWINANKU...

Tanggal 26.06.2010 bersamaan 13 Rejab 1431 berakhirlah 1 penantian dlm hidupku, saat itu aku telah di ijab kabulkan bersama pilihan hatiku iaitu NUR YUSOFFARUDIN BIN JANTAN. Tarikh keramat ini akan aku abadikan dlm hidupku, mulai saat ini termaktublah tanggungjawabku sebagai seorg isteri. Semoga aku akan menjadi seorang isteri yg baik kepada yg suami yg baik jgk. amin..
Saat penantian sebelum begelar isteri

Sah begelar suami isteri

Malam berinai

Majlis langsung pada 27.06.2010 (ahad)

Bersama keluargaku

Majlis akad nikah, Majlis malam berinai & majlis langsung

Inilah org yg bertanggungjawab menggodek2 mukeku sepanjang majlis ini berlangsung. klu sape2 berminat silalah terjah blog http://cintaaliah.fotopages.com Tq so much aj krn memberikn kerjasama yg baik sepanjang menjalankan kerja bersamaku, kesimpulannye aku berpuas hati dgn hasil kerjanya. TQ TQ... :)
Sekapur Sireh Seulas Pinang...
Jutaan terima kasih kepada kedua ibu bapaku yg telah bertungkus lumus bg menjayakan majlis ini berjalan dgn lancar. Jutaan terima kasih juga kpd sanak saudara yg dtg, kepada org2 kampung, kepada rakan2 sekolah, dan juga kawan2 sekerja & kenalan2 yg jauh dan yg dekat. Terima kasih kerana sudi menyerikan majlis. Minta Maaf sekiranya ade kekurangan dlm majlis tersebut, sesungguhnya segala yg baik itu dtgnye dari Allahs.w.t jua dan yg buruk itu dtgnye dari kelemahan saya sendiri. Doakan masjid yg dibina ini akan kekal utuh smpai akhir hayat kami. amin..


















No comments:

Post a Comment