Tuesday, October 6, 2009

TERJAH KUALA LIPIS

dari kiri: nani, ros (sepupu nani), aku, zul, anaz, eira, zakiah, fara & anis

04.10.2009 (ahad) Aku bersama geng2 mahkamah terjah ke Tmn Desa Perwira, Kuala Lipis Pahang tuk majlis kawen eira & zul.. walaupun jauh tp hati gembira dpt menjejakkn kaki ke rumah eira member baik mase aku keje kt Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur dl. Walaupun aku dh lame tgglkn mereka tp hubungan aku dgn die org sume msh baik & akrab smpai sekarang & smpai bile2 InsyaAllah..

Perjalanan yg lame & membuatkan b**t*t rase kematu hilang dgn layanan yg d berikan oleh keluarge eira. Kami d sediakn 1 meja khas tuk staf mahkamah. Lauk pauk yg d sajikan erm btl2 menyelerekan.. nyam..nyam.. al-maklum la sepnjang perjalanan kite org cume benti mmbuang je, mmg set dlm mind msg2 nk mkn sakan uma eira.. syukur alhamdulilah sesampai je kite org kat sane terus2 mkn. Bak kate pepatah ORG NGANTOK D SORONGKAN BANTAL.. haa gitu la gamak nye kite org mse tu.. huhu... tak ingat msg2 refill nasi.. :) lantak la pe org nk kate, kite org mmg lapar gile la mase tu.. huhuhu..

NURERAWATI & MUHD ZULKPELI

BERSAMA SAHABAT HANDAI..


SEMOGA IERA & ZUL BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT.. AMIN..

nyam....nyam....

cantik iera mase ni

klu u all nak tau pengapit ni adalah pasangan couple, lin & ajoi, die org tggu 10.10.2010 hehehe.. btl tak lin :)








No comments:

Post a Comment